3. 10. 2013
Prodejna skrytá ve speciálně upravené dodávce se zelenomodrým logem Regionální potravina ukončila 15. září své putování. Od začátku prázdnin navštívila 32 koutů Čech i Moravy a najela téměř 6 tisíc kilometrů. Její misí bylo představit oceněné výrobky ve všech 13 regionech a vysvětlit zákazníkům napřímo, v čem jsou produkty se značkou Regionální potravina lepší. Celkově se jí podařilo oslovit přes 80 tisíc zákazníků.
Ti si mohli u pultu prodejny vybrat z nabídky 82 výrobků od 48 producentů. Mnohé kolemjdoucí mohla přesvědčit k nákupu vybraná chuť oceněných výrobků – celkem prodejna nabídla přes 11 tisíc ochutnávkových porcí. A jaké produkty měly u zákazníků největší úspěch? „Největší zájem byl tradičně o sýry a uzeniny. V počtu prodaných kusů zvítězily sýry od Miltry – Královský archivní sýr a Polooštěpek, na třetím pomyslném žebříčku se umístil Dezertní sýr z Olešnice,“ říká vedoucí oddělení podpory značek Klasa a Regionální potravina Kateřina Ratajová. Z uzenin a masných výrobků se dobře prodávala Pašerácká klobása od firmy Carnex a Bítešská hrubá paštika od Uzenin a lahůdek Sláma.
Prodejna navštívila nejčastěji místa spjatá s regionální gastronomií – farmářské trhy, jarmarky a slavnosti, nechyběla ani na místních slavnostech, většinou spojených s vyhlášením letošních vítězů značky. Personál prodejny provedl mezi zákazníky a kolemjdoucími dotazníkové šetření na vzorku téměř tisíce dotázaných. Většina dotázaných značku znala a spojuje si ji s kvalitními výrobky z regionů, uvítali by však širší nabídku oceněných výrobků v běžných obchodech.
Copyright 2015-2025 Regionální potravina
www.szif.cz
STÁTNÍ ZEMĚDĚLSKÝ INTERVENČNÍ FOND
Ve Smečkách 801/33
110 00 Praha 1
IČ: 48133981, tel: +420 222 871 556